Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Kolory blach i koszt dostawy
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Rabaty w sklepie, jak można je uzyskać?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
- Jak kupować?
Kolory blach powlekanych
Blachy powlekane ze stali powlekanej i z aluminium o powłoce połysk mają gładką powierzchnię.
Blachy powlekane ze stali powlekanej i z aluminium o powłoce MAT mają chropowatą, niejednolitą powierzchnię.
Powłoka "połysk" oznacza, że lakier ma gładkie wykończenie, podczas gdy powłoka "MAT" oznacza, że lakier ma chropowate wykończenie. Oba rodzaje powłok mogą mieć różne poziomy połyskliwości w zależności od koloru.
- Nazewnictwo kolorów Blacha MAT czy Blacha połysk to rozróżnienie powierzchni. Blacha MAT ma powierzchnię chropowatą ala baranek, natomiast blacha Połysk jest powierzchnią gładką. Ich nazewnictwo nie oddaje głębi koloru oraz ich połyskliwości czy matowości.
Koszt dostawy
Całkowity koszt dostawy jest doliczany automatycznie przez sklep.
Wysyłka firma kurierską - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę DPD. Zamówione produkty są zabezpieczane twardymi tekturowymi kątownikami, dopełniane styropianem oraz zapakowane w kartonowe opakowanie.
W niektórych przypadkach zamówienia są wysyłane na paletach, o formie wysyłki decyduje sklep.
W ofercie mamy blachy w różnych grubościach i kolorach. Większość blach dostępnych jest na stanie magazynowym w arkuszach oraz część blach dostępnych jest w rolkach.
Blachy stalowe:
RAL 8017 połysk i RAL 8017 MAT gr. 0,5mm oraz (na zamówienie RAL 8017 połysk gr. 0,7mm)
RAL 8019 połysk i RAL 8019 MAT gr. 0,5mm
RAL 9005 połysk i RAL 9005 MAT gr. 0,5mm
RAL 7016 połysk i RAL 7016 MAT gr. 0,5mm oraz (na zamówienie RAL 7016 połysk gr. 0,7mm)
RAL 7024 połysk i RAL 7024 MAT gr. 0,5mm
RAL 8004 połysk i RAL 8004 MAT gr. 0,5mm
RAL 3011 połysk gr. 0,5mm
RAL 3009 połysk oraz RAL 3009 MAT gr. 0,5mm
RAL 3005 połysk gr. 0,5mm
RAL 9006 połysk gr. 0,5mm oraz (na zamówienie RAL 9006 połysk gr. 0,7mm)
RAL 9007 połysk gr. 0,5mm oraz (na zamówienie RAL 9007 połysk gr. 0,7mm)
RAL 9010 połysk gr. 0,5mm oraz (na zamówienie RAL 9010 połysk gr. 0,7mm)
RAL 9002 połysk gr. 0,5mm
RAL 7035 połysk gr. 0,5mm
RAL 7037 Ceramic Matt Pro 252 gr. 0,5mm
RAL 7010 Ceramic Matt Pro 254 gr. 0,5mm
RAL 6005 połysk oraz RAL 6020 MAT gr. 0,5mm
RAL 5010 połysk gr. 0,5mm
Alucynk gr. 0,5mm
Ocynk w grubości 0,5mm, 0,7mm oraz 1mm.
Drewnopodobne powłoki gr. 0,65mm: złoty dąb, winchester, ciemny dąb oraz orzech.
Blachy aluminiowe:
RAL 7016 połysk gr. 0,7mm oraz RAL 7016 gr. 1mm
RAL 7016 MAT gr. 0,7mm oraz RAL 7016 MAT gr. 0,6mm
RAL 8028 połysk gr. 0,7mm oraz (na zamówienie RAL 8028 połysk gr. 1mm)
RAL 8017 MAT gr. 0,6mm
RAL 9005 połysk gr. 0,7mm,
RAL 9005 MAT gr. 0,7mm oraz RAL 9005 MAT gr. 0,6mm
RAL 8004 połysk gr. 0,7mm oraz RAL 8004 MAT gr. 0,6mm
RAL 9010 połysk gr. 0,7mm oraz (na zamówienie RAL 9010 połysk gr. 1mm)
RAL 9006 połysk gr. 0,7mm oraz (na zamówienie RAL 9006 połysk gr. 1mm)
RAL 9007 połysk gr. 0,7mm
RAL 7005 połysk gr. 0,7mm
RAL 3009 połysk gr. 0,7mm
RAL 7013 połysk gr. 0,7mm
Blacha miedziana
Blacha miedziana naturalna gr. 0,55mm oraz (na zamówienie grubość 0,6mm)
Blachy tytan cynk
Tytan cynk naturalny gr. 0,6mm oraz (na zamówienie grubość 0,65mm i 0,7mm)
Tytan cynk patyna niebieskoszara blaugrau (na zamówienie grubość 0,7mm ~RAL 7045)
Tytan cynk patyna szary łupek schiefergrau (na zamówienie grubość 0,7mm ~RAL 7043)
Blachy ze stali nierdzewnej
Stal nierdzewna AISI 430 polerowana na efekt lustra gr. 0,5mm
Stal nierdzewna kwasoodporna AISI 304 naturalna gr. 0,5mm
Stal nierdzewna kwasoodporna AISI 316L naturalna (na zamówienie gr. 0,5mm)
Na zamówienie dostępne są również blachy:
Blacha SSAB 252 7037 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm - obecnie dostępna na magazynie
Blacha SSAB 253 7042 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm
Blacha SSAB 254 7010 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm - obecnie dostępna na magazynie
Blacha SSAB 255 7044 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm
Blacha SSAB 390 7003 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm
Blacha SSAB 391 7006 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm
Blacha SSAB 392 7032 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm
Blacha SSAB 812 7002 Ceramic MATT PRO BT gr. 0,5mm
Blacha SSAB 813 6013 Ceramic MATT PRO BT gr. 0,5mm
Blacha SSAB 814 6011 Ceramic MATT PRO BT 350 gr. 0,5mm
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@centrumblacharskie.pl
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
- odbiór osobisty.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem, za wyjątkami zakupów powyżej kwoty 1500zł brutto oraz wszystkie produkty z blachy miedzianej
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Kościuszki 17 , 55-330 Miękinia, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Rabaty w sklepie, jak można je uzyskać?
Zależy nam aby chętnie Państwo wracali do nas na zakupy. W tym celu przewidujemy rabaty. Udzielane będą indywidualnie zarejestrowanym klientom w sklepie. Pierwszym krokiem do podjęcia rabatu jest zrobienie sumarycznych zakupów na kwotę 6500zł brutto. Następnie napisanie maila na adres biuro@centrumblacharskie.pl z prośbą o udzielenie informacji o możliwym rabacie.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.669399502.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.669399502.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.669399502.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Wyjątkiem są:
Wszystkie obróbki blacharskie, parapety i maskownica z każdego rodzaju blachy są towarem pod indywidualne zamówienie i nie podlega zwrotowi.
Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Jak kupować?
Krok 1 - Wybór produktów
Aby zobaczyć ceny obróbek blacharskich, należy wybrać kolor i wymiary w karcie produktu.
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.